Supportdesk

Supportdesk

systeembeheer TwenteInterstroom beschikt over een eigen Helpdesk Team.
systeembeheer TwenteBereikbaar op een normaal telefoonnummer: 074-245 20 50.
systeembeheer TwenteHet Helpdesk team kan je meestal direct helpen
systeembeheer TwenteSupport op afstand mogelijk
systeembeheer TwenteSupport op locatie is mogelijk
systeembeheer TwenteNaast telefonisch contact maken we gebruik van een Ticketsysteem zodat u ziet wat de status is van uw melding.

In sommige gevallen besparen we je zelfs de moeite van het bellen of mailen. Als er storingen of werkzaamheden zijn waar meerdere klanten last van kunnen hebben houden we je zo veel mogelijk op de hoogte via Interstroom Actueel. In de meeste gevallen ontdekken wij problemen al voordat je iets hebt gemerkt!

Meest gestelde vragen

  • Wat is mijn IP adres?
  • Q: Hoe werkt bestanden delen in Filetank?
    A: Kijk naar deze video voor een uitleg.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
  • Hoe stel ik mijn e-mailprogramma in?
  • Hoe installeer ik een CMS zoals WordPress?
  • Waar upload ik mijn website?
  • Hoe log ik in op mijn beheer panel?
  • Waar kan ik e-mailaccounts aanmaken?
  • Waar kan ik de Interstroom webmail vinden?
  • Waar log ik op mijn online werkplek in?
  • Waar vindt ik mijn Outlook webmail?
  • Hoe verhuis ik een domeinnaam naar Interstroom IT?
  • Waar kan ik op mijn spam filter inloggen?
  • Kan ik een SSL-certificaat op mijn website krijgen?

Support

Meeting

VoIP Telefonie

Webbrowsers

Mailprogramma’s

Online Backup